new balance dames

Dział w którym dowiesz się o zebraniach gildijnych, składkach itp.

new balance dames

Postprzez Christopher Acheson » So, 29 sie 2020, 01:02

Iedereen kent of heeft inmiddels gehoord new balance dames van New Balance, het merk dat in 1906 in Boston is geboren en sindsdien aan de sport is gekoppeld. Welnu, nu zet New Balance weer een stap in de sportwereld en in zijn gretigheid om de atleet te helpen, verrast het ons door de lancering van zijn eerste GPS-smartwatch, de New Balance RunIQ, of, zoals ze het noemen, de enige gemaakte Smarwatch. voor Runners by Runners, dat wil zeggen de GPS. De enige smartwatch gemaakt voor en door hardlopers. Met een gewicht van 75 gram en een verkoopprijs van 375 kunnen we deze smartwatch met gps kopen. Daarnaast kunnen we als extra accessoire de New Balance Pace IQ (geluid van Jabra) vinden, draadloze koptelefoons die we kunnen gebruiken met onze New Balance RunIQ verbonden via Bluetooth en die onze trainingen aangenamer maken door ze te kunnen gebruiken en naar muziek te luisteren zonder het apparaat te hoeven dragen. bel in een mum van tijd.

Met betrekking tot navigatie moet worden gezegd dat we vanuit New Balance RunIQ kaarten kunnen bekijken, hoewel, zoals New Balance ons vertelt, de getoonde gegevens mogelijk niet erg exact of soms onvolledig zijn: het moet duidelijk zijn dat dit horloge niet is ontworpen Het is niet ontworpen om tracks te volgen, noch om kaarten weer te geven en daarom zijn deze opties niet geïmplementeerd in dit new balance heren horloge. Dit zou ook de levensduur van de batterij verder verkorten. Met betrekking tot de navigatie door de menu's van het horloge zelf, toont het ons veel opties, vooral in de klokinstellingen, waar we het volgende zullen vinden: helderheid aanpassen, wijzerplaat wijzigen, lettergrootte, gebaren, scherm altijd aan, wifi, bluetooth, locatie, vliegtuigmodus, toegankelijkheid, datum en tijd, schermvergrendeling, toepassingsrechten, ontkoppelen van de telefoon, herstarten, uitschakelen, klokinformatie en tal van opties.

We hebben al iets opgemerkt over de new balance sneakers autonomie van de New Balance RunIQ en dat is dat het voor ons een van de zwakke punten van het horloge is. De batterij van het horloge is ontworpen om ongeveer 24 uur mee te gaan bij normaal gebruik en ongeveer 5 uur bij gebruik met GPS en HR, dit is de theorie maar in de praktijk hebben we geconstateerd dat deze autonomie minder is, in de volgende gevallen: - In klokmodus, 24 uur kunnen worden omgezet in 22 uur of minder als we de Smartwatch intensief gebruiken, gebruiken om e-mails te lezen, berichten te verzenden, enz ... - In GPS-modus zijn 5 uur in de buurt van 4:30 in gebruik samen met de New Balance PaceIQ vanwege de kosten van Bluetooth. Houd er ook rekening mee dat het horloge constant de hartslag van de hardloper meet met de geïntegreerde HR-sensor.

De MyNB-, Android Wear-, Strava- en Google Play Music-apps zijn new balance vooraf geïnstalleerd op de RunIQ Watch. Als we ons horloge echter automatisch met Strava willen verbinden, moeten we de MyNB-applicatie downloaden en de applicatie met het horloge synchroniseren. Vanuit deze applicatie kunnen we ook onze klok aanpassen door applicaties te downloaden en een aangepast bureaublad te maken. Als detail, en zoals New Balance al op zijn website communiceert, wordt de functie Antwoorden van de klok alleen ondersteund voor Android-telefoons wanneer we verbonden zijn via Bluetooth of Wi-Fi. Aan de andere kant is de manier om te reageren op sms-berichten, zoekopdrachten uit te voeren of taken uit te voeren vanaf de klok, via spraakopdrachten, hoewel deze functionaliteit alleen beschikbaar is voor Android. Gedurende de tijd van de recensie hebben we enkele sporadische crashes geleden bij het openen van applicaties en het snel navigeren met de klok.

Het eerste waar we op dit punt op moeten reageren, zolang je de New Balance RunIQ maximaal wilt gebruiken, is de verplichting om de volgende applicaties aan de telefoon te hebben (of te downloaden): - Android wear (de link tussen de telefoon en de klok) - MyNB (klokinstellingen) - Strava (gericht op fysieke activiteiten) Zoals we al hebben vermeld, is de Android Wear-applicatie verantwoordelijk voor het synchroniseren van alles wat Android ons geeft in dit horloge, app, opties, enz. Aan de andere kant zal de MyNB-app ons meer beheeropties geven, dat wil zeggen, hij is verantwoordelijk voor het koppelen van Strava, Muziek (Google Play) en de meer "klassieke" instellingen van de New Balance RunIQ. Net als bij de webapplicatie worden alle activiteiten teruggebracht tot Strava. De controle van de activiteit, van de parameters die we willen weten over onze carrière, we zullen ze daar vinden. De gegevens zijn natuurlijk min of meer volledig, afhankelijk van het Strava-account dat je hebt (gratis of premium).

Opmerkingen: Om te beginnen ben ik 6'1 185 en ren ik rond de 35-40 MPW. Ik aarzelde om deze in eerste instantie te bestellen, aangezien alle positieve recensies me altijd nerveus maken. Maar ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik de trekker overhaalde en een paar kocht. Direct uit de new balance kids doos liep ik een snelle tempo-run en deze schoenen voelden geweldig aan. Ze hebben een heerlijk kussen om op hen te reageren. Ook voor de prijs vind ik dat deze de aanschaf meer dan waard zijn. Ik kijk uit naar nog veel meer kilometers! New Balance trek alsjeblieft geen Hoka en verander deze geweldige schoen.Opmerkingen: Ten eerste ben ik 63, 160 lbs., 6ft. 1 en beide knieën waren gericht op meniscusscheuren in de afgelopen 15 jaar. Geef meestal de voorkeur aan een milde ondersteunende schoen. Hebben in de meeste merken Obrazek gelopen, was een grote Hoka-constante fan, totdat ze ermee stopten.
Christopher Acheson
User
User

Postprzez » So, 29 sie 2020, 01:02

Powrót do Ogłoszenia